The thoughts of Gusty

I write. I write because it gives me that little tingle in my temples... It allows me to rest my mind and move away from dark places... It has the same effect, more or less, of a scream... Screaming is, rather, a noisy irrational and more powerful way of writing... Sometimes writing will make me embrace sollitude more extensively... It allows me to bask in a state of quiet desolation in a more calm and copious manner... I write...

Friday, October 08, 2010

The world will only truly be lost when:
Twelve-year-olds are sex simbols;
Teenagers spend 6 hours a day playing Farmville;
You support your team by getting 3000 friends to blow very hard on plastic horns of ear-drum death for 90 minutes;
Till these things happen, there's nothing to worry about :)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

quando:

grande parte das pessoas se riem da desgraça de um pobre-coitado-quase-morto- que grita mais palaBrões à sua avó do que palavras perceptíveis..

perdemos 2.37 segundos a acreditar que os gatos se zangam efectivamente sobre pretextos humanos.

que a ida a um dentista é uma borla de drogas para miudos

quando duas pessoas fazem uma chinfrineira digna de um internamento.

quando uma pessoa acha que é divertido estar a conduzir e assustar e a outra interrompe a conversa para gritar

quando um diz "mata" e o outro "esfola"

quando são duas da manhã agora!!Sim, o mundo por este andar já não ...ups

29 November, 2010 18:08  
Anonymous Anonymous said...

*Se

(esqueci de assinar a minha obra!)

29 November, 2010 18:09  

Post a Comment

<< Home