The thoughts of Gusty

I write. I write because it gives me that little tingle in my temples... It allows me to rest my mind and move away from dark places... It has the same effect, more or less, of a scream... Screaming is, rather, a noisy irrational and more powerful way of writing... Sometimes writing will make me embrace sollitude more extensively... It allows me to bask in a state of quiet desolation in a more calm and copious manner... I write...

Monday, October 04, 2010

Eu podia perder-me nos teus olhos, e duvido que de lá procurasse uma saída. Será uma realização ou uma perdição? Pergunta totalmente inútil, pois aquele que a responder não será ouvido;
E as nossas inseguranças sempre persistem, tentando responder a perguntas que não foram perguntadas. E se tiverem que persistir, que ao menos o façam onde não nos roubem tempo, pois o tempo é escasso e não admite que se cometam indecisões sob o seu olhar aústero.....
Ninguem vai viver feliz para sempre! Vamos tocar-nos em silêncio...
Acabemos com este sórdido poema de amor....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home